נתניהו בנתב"ג: "זה לא הרפורמה, הם רוצים בחירות שישיות"

שלמה ריזל 3 Comment on נתניהו בנתב"ג: "זה לא הרפורמה, הם רוצים בחירות שישיות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו לאיטליה: "ממשיכים במאמצים לנסות להגיע להבנות לגבי הרפורמה המשפטית. לצערי, עד עכשיו כל המאמצים האלה נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה"

צילום: עמוס בן גרשום\לע"מ
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לכלי התקשורת לפני המראתו לרומא, בירת איטליה: "סיימתי עכשיו פגישה חשובה ומקיפה עם מזכיר ההגנה של ארה"ב, לויד אוסטין. אני מאוד הערכתי את את הדברים שהוא אמר בשם הנשיא ביידן, וגם בשמו על המחויבות של ארה"ב לביטחונה של ישראל. השיחה התמקדה בראש ובראשונה במאמצים המשותפים שלנו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני. אם יש אנשים בטהרן שחושבים שאיראן יכולה להתקדם באין מפריע לנשק גרעיני, הם טועים".

"אני מזהה שינוי ביחס לאיראן בחודשים האחרונים, הן בארה"ב והן במדינות מערב אירופה, ובמערב בכלל. אני רואה צורך וחובה לנסות להעצים את הגישה התקיפה יותר אל מול איראן, וזה כמובן יעמוד במרכז המפגש שלי עם ראש ממשלת איטליה, כפי שזה עמד במרכז המפגש שלי עם הנשיא מקרון. אני מתכוון לקיים שיחות דומות עם מנהיגים מרכזיים באירופה בזמן הקרוב" הוסיף נתניהו.

בנוגע למאמצי הפשרה ברפורמה אמר: "אנחנו ממשיכים במאמצים לנסות להגיע להבנות לגבי הרפורמה המשפטית. לצערי, עד עכשיו כל המאמצים האלה נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה. הנושא כאן הוא בכלל לא הרפורמה המשפטית. המטרה כאן היא להפיל ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי רק לפני כמה חודשים ולהביא לבחירות שישיות. אנחנו נעשה הכל כיד למנוע את שיבוש חייהם של אזרחי המדינה. אנחנו לא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית ולבטל את החלטת הרוב במדינת ישראל, כפי שהיא באה לידי ביטוי בבחירות האחרונות בדמוקרטיה הישראלית".

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לדברי נתניהו: "אפילו על מדרגות המטוס, בדרכו לסופ״ש בזבזני ומיותר על חשבון המדינה, נתניהו לא מצליח להפסיק לשקר. הממשלה לא הסכימה לשום נסיון הידברות, והיא ממשיכה באמוק החקיקה שיהפוך אותנו למדינה משיחית, קיצונית ולא דמוקרטית. האנרכיסטים היחידים בסיפור הזה הם שרים בכירים בממשלה שמנסים להבעיר את המדינה.״



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לפיד שתוק
    אתה מדבר עלביזבוז כמה הוצאת בכמה חודשים בגונבך את כסא ראש הממשלה אתה ושותפך
    מי שמאמין לדבריך אינו יותר מ…..

  2. 1

    הסבה לבן הארמי מפדן ארם מתמוגג מנחת ממך יאיר הוא לא האמין שמישהו יכול לעלות עליו